داورزنی: توجه به تولید دانش‌بنیان شرایط ورزش کشور را بهتر می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال گفت: توجه به تولید دانش بنیان شرایط کشور را در عرصه‌های مختلف همچون ورزش بهتر از گذشته خواهد کرد.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه رهبر معظم انقلاب، سال ۱۴۰۱ را سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری کردند، اظهار داشت: امسال سومین سال است که رهبر معظم انقلاب تاکید بر تولید دارند. تولیدی که مبتنی بر دانش روز و یافته‌های جدید علمی و به واسطه شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده باشد می‌تواند اشتغال ایجاد کند.

وی افزود: قطعا اگر طبق منویات رهبر معظم انقلاب پیش برویم این منویات می‌تواند مردم کشورمان را از گردنه‌های سخت عبور دهد. در شرایطی که کشورمان تحریم است و دنیا تلاش می‌کند ایران را وابسته نگه دارد و با تهدید و تحریم کارش را پیش ببرد توجه به تولید دانش بنیان شرایط کشور را در عرصه‌های مختلف همچون ورزش بهتر از گذشته خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هم مردم و هم مسئولان به شعار امسال که "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" است توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم آینده خوبی را برای کشورمان بسازیم.

نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال روزهای اول و دوم فروردین ۱۴۰۱ در مقر این فدراسیون در شهر لوزان سوئیس برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بامداد امروز (یکشنبه ۲۹ اسفند) برای حضور در این نشست راهی لوزان سوئیس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha