برای معرفی بیشتر کرمانشاه باید از پتانسیل گردشگران حداکثر استفاده را برد

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مسافرت‌ها در چند سال اخیر به علت کرونا محدود شده بود، تاکید کرد: اکنون باید از پتانسیل گردشگران در زمان باقیمانده برای معرفی شهرهای استان حداکثر استفاده را برد.  

به گزارش ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز سه‌شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر سنقروکلیایی با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه افزود: اقدامات ستاد خدمات سفر این شهرستان در راستای معرفی آن و استقبال از مسافرین مطلوب و مثبت بوده است.  

وی اظهار داشت: شهرستان سنقروکلیایی با وجود ویژگی های منحصر به فرد و همچنین مردمان خونگرم و بافرهنگ و همچنین طبیعت زیبا از پتانسیل های گردشگری خوبی برخوردار است.  

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان و اقدامات انجام شده و مسایل منطقه در حوزه های مختلف را بیان کرد.  

«غلامرضا مرتضوی» از ارزیابی آمادگی دستگاه ها در قبل از شروع ایام تعطیلات و آماده باش دستگاه ها در این ایام خبر داد.  

آمادگی پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راهداری و همچنین دستگاه های خدمات رسان و پیش بینی محل های اسکان مسافران، شیفت بندی خبازی ها، داروخانه ها و توجه به زیباسازی شهری در این ایام از مواردی بود که فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه به آن اشاره کرد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha