۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84695847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت مسافران ترافیک را در محور رشت - قزوین نیمه سنگین کرد

رشت - ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بازگشت بخشی از مسافران به شهرهای شان گفت: در حال حاضر ترافیک محور رشت- قزوین نیمه سنگین و پرحجم اما روان است.

سرهنگ جاور صفاری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از صبح امروز  شاهد بازگشت هموطنان به شهرهای شان هستیم که در حال حاضر ترافیک رشت به قزوین در محدوده های پل سراوان،امام زاده هاشم  و شهر رودبار نیمه سنگین و پرحجم اما روان است.

وی همچنین اظهار داشت: ترافیک در محورهای منتهی به محور رشت به سمت رودبار و قزوین به ویژه محور فومن به سمت سراوان ، محور سنگر به سیاهکل ، رشت - امام زاده هاشم و در محور آستارا- اردبیل در محدوده گردنه حیران نیز ترافیک نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه در بزرگراه لاهیجان - لنگرود به سمت آستانه اشرفیه نیز ترافیک نیمه سنگین و پرحجم است، افزود: دیگر محورهای ارتباطی استان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین و پرازدحام است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به آمار ورودی خودروها از بیست و پنجم اسفندماه گذشته اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بالغ بر ۷۱۹‌ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۲۳ درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: طی همین مدت؛ پنج نفر بدلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و۷۸ نفر مصدوم شدند .

سرهنگ صفاری ادامه داد: هر چند آمار حوادث رانندگی در راههای استان کاهش داشته اما توصیه می شود رانندگان به طور کامل قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و کسانی که قصد بازگشت به موطن خود را دارند زمان بازگشت سفرشان را مدیریت کنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

به گزارش ایرنا، تا چهارمین روز از نوروز آمار گردشگران به بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده  که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۳۶ درصدی دارد که از  اسفند ماه تا روز چهارم فروردین ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha