شعار سال با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان اینکه عزم ملی برای توسعه تولید و اشتغال‌آفرینی یک ضرورت مهم در رونق اقتصادی است ، گفت: تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین با فرهنگ‌سازی میسر است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه جهت‌دهی به حرکت مسئولان دستگاه‌ها و آحاد مردم مهم‌ترین هدف شعار سال است، اظهار کرد: در سال‌های متمادی متناسب با شعار سال موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حائز اهمیتی در حوزه‌های مختلف به دست آمده و لازم است در سال جدید با اولویت قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری برای پیشرفت همه‌جانبه کشور تلاش کنیم.

وی بر لزوم نهادینه کردن فرامین رهبر معظم انقلاب در جامعه تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین در هر امری راهگشا بوده و عامل موثری در بصیرت‌افزایی، ارتقای دانش و آگاهی آحاد جامعه است ، لذا برای رونق اقتصادی که سرفصل مهم شعار سال است باید به نحو شایسته فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به وظیفه مهم فعالان فرهنگی و جامعه روحانیون در تبلیغ و تبیین شعار سال در بین مردم اشاره کرد و گفت: علما، روحانیون و فعالان فرهنگی، تبلیغی به‌ عنوان تریبون فرهنگی جامعه موظف هستند با تبیین شعار سال و اشاعه اهداف فرهنگی در قالب "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" تلاش کنند.

مقام رهبری سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha