۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 84696206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس استان مرکزی یک هزار و ۸۲۱ ماموریت انجام داد

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 84696206
اورژانس استان مرکزی یک هزار و ۸۲۱ ماموریت انجام داد

اراک - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۸۲۱ ماموریت از ۲۶ اسفند ماه پارسال تاکنون توسط این مجموعه در استان انجام شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر «محمد پروهان» افزود: این ماموریت‌ها از سوی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در کمترین زمان ممکن و با کمک نیروهای باتجربه و آگاه با هدف امدادرسانی به مصدومان و آسیب دیدگان انجام شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ماموریت ۶ مورد ماموریت اورژانس هوایی (۴ مورد ترافیکی با ۱۱ مصدوم و ۲ مورد غیرترافیکی با ۲ بیمار) ثبت شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از تعداد مجموع ماموریت‌های انجام شده، ۳۳۶ ماموریت ترافیکی انجام شده که از این تعداد ۱۷۷ ماموریت ترافیکی شهری و ۱۵۹ ماموریت ترافیکی جاده‌ای بوده است.

دکتر پروهان اظهار داشت: هفت هزار و ۲۴۸ تماس در ۱۰ روز اخیر با اورژانس ۱۱۵ استان برای گرفتن کمک برقرار شده است.

وی اظهار داشت: در انجام عملیات‌های امدادی سال جاری پیش از رسیدن خودرو آمبولانس اورژانس هشت مورد فوتی ثبت و گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی توصیه کرد: حوادث ترافیکی به عنوان یکی از علت‌های عمده مرگ و ناتوانی مطرح است و عوامل متعددی در بروز این حوادث نقش دارند که شناسایی این عوامل ضروری است و لازم است که رانندگان با رعایت حداکثری نکات ایمنی مانع از رخداد اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیر شوند.

استان مرکزی دارای ۳۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و پنج پایگاه اورژانس موتوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha