وزیر کشور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی را منصوب کرد

مشهد-ایرنا- وزیر کشور با صدور حکمی سید هادی طباطبایی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، در حکم احمد وحیدی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان رضوی و نظر به سوابق و تجربه علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آن استان منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و مبتنی بر قوانین، ضوابط، مقررات و اسناد قانونی، شایسته است در جهت اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌ها در سطح استان، اهتمام لازم مبذول دارید.   

وزیر کشور در این ابلاغ تاکید کرد: انتظار می رود در جهت تحقق سیاست‌های دولت، با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون‌گرایی و فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص اهتمام نمایید.

به گزارش ایرنا، سید هادی طباطبایی از چهارم آذر ماه پارسال با حکم استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی فعالیت می کرد.

طباطبایی بیش از یک دهه قبل، مسوولیت مدیرکلی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی را برعهده داشته است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha