انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی مردم در ورامین کشف شد

تهران - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: انبار بزرگ احتکار مواد خوراکی به ارزش بیش از ۶ میلیاردریال در شهرستان ورامین کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ شهرام امیریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، یک انبار بزرگ انواع مواد خوراکی و کالاهای اساسی مردم، در یکی از مناطق  شهرستان ورامین کشف شد.
وی افزود: با شناسایی این انبار بزرگ و با هماهنگی و همکاری عوامل ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین، این انباز مورد بررسی قرار گرفت و در آن چندین تن انواع مواد خوراکی احتکار شده از جمله قند، شکر، برنج خارجی ، روغن و کالاهای دیگر کشف شد.
این مسئول ارزش این کالاهای کشف شده را بیش از ۶ میلیارد ریال اعلام کرد.
امیریان اضافه کرد: پس از صورت برداری از کالاهای موجود، این انبار پلمب و یک متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: پلیس با اقتدار در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مقابله با قاچاق و احتکار کالا ورود و با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کند.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha