۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84699055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی در مبادی خروجی و پارک های سنندج مستقر می‌شوند

سنندج- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در راستای تسریع امداد رسانی در ۱۳ فروردین روز طبیعت، ۶ اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و مسیر پارک های جنگلی سطح شهر مستقر می شوند.

به گزارش ایرنا، سهیل فضل‌وزیری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله شهروندان، در ۱۳ فروردین به مناسبت روز طبیعت به دامن طبیعت روی می‌آورند که عدم رعایت نکات ایمنی در برخی اوقات باعث بروز حادثه خواهد شد.

وی‌افزود: این سازمان در راستای تسریع در امداد رسانی به شهروندان در روز ۱۳ فروردین در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم را هم انجام داده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به استقرار ۶ اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و مسیر پارک های جنگلی سطح شهر گفت: ۱۶۰ آتش نشان هم در ۸ ایستگاه در آماده باش کامل قرار دارند.

وی یادآور شد: آتش‌سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق‌شدگی و مارگزیدگی از جمله حوادث رایجی است که اغلب در روز طبیعت رخ خواهد داد.

فضل‌وزیری تاکید کرد: مردم باید در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری کرده و تعطیلات نوروز را با خاطره خوشی به پایان برسانند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha