انتقاد تحلیلگر لبنانی از انفعال بیروت در محکومیت سیاست‌های آمریکا

تهران - ایرنا - «فیصل عبدالساتر» تحلیلگر سیاسی لبنانی با انتقاد از انفعال مقامات لبنان در قبال سیاست‌های آمریکا گفت: «آمریکا لبنان را محاصره کرده و ما نمی‌توانیم آن را محکوم کنیم!.»

به گزارش ایرنا، عبدالساتر روز سه شنبه در توئیتی نوشت: آمریکا به مدت ۱۲۰ روز به عراق اجازه داد از ایران واردات برق داشته باشد، بدون اینکه واردکننده یعنی دولت عراق را تحریم کند.

او افزود: این خبر توضیح لازم ندارد. کافی است لبنانی‌ها آن را بخوانند تا دو چیز را کشف کنند. دروغ آمریکا و بزدلی مقامات لبنانی.

این تحلیلگر لبنانی تصریح کرد: آمریکا لبنان را به محاصره درآورده و ما حتی نمی‌توانیم آن را محکوم کنیم!

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز یکشنبه گفته بود آن کس که با صدور برق از ایران به لبنان مخالفت می‌کند، مسوول همه گرفتاری‌های است که ممکن است در آینده لبنانی‌ها در اثر بحران انرژی با آنها مواجه شوند.

سید هاشم صفی الدین در مراسم گرامیداشت شهید محمود توفیق دیب با اشاره به فشارهای آمریکا علیه کشورش گفت: برخی از طرف‌های داخلی به دلیل در برداشتن اندیشه‌ها و اهداف آمریکایی و بیمناک بودن از آمریکا بیش از هم وطنان خود زمینه را برای واشنگتن فراهم آورده‌اند تا بیروت را تحت فشار قرار دهد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان کرد: لبنان به دلیل کمبود فرآورده‌های نفتی در بحران خفقان آوری بسر می‌برد. امنیت غذایی و مایحتاج ضروری مردم هم اکنون در معرض یک خطر واقعی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha