۹ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 84699653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: خط قرمز منافع مردم است

۹ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 84699653
استاندار یزد: خط قرمز منافع مردم است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: خط قرمز ما منافع و رزق و روزی مردم است و اگر مدیری آن را به خاطر منافع خود به خطر بیاندازد با وی برخورد و علاوه بر آن به دستگاه قضایی معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز سه‌شنبه در ستاد تنظیم بازار یزد افزود: منافع مردم خط قرمز ماست و با فردی که برای حفظ منافع خود، منافع مردم را ذبح کند طبق قانون و بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر جایی متوجه شوم مجموعه دولتی، صنفی و یا بخشی از سیستم خدمات‌رسان به خاطر کسب منافع خود، منافع مردم را نادیده می‌گیرد به شدت با آن برخورد و به هیچ عنوان از عوامل آن نخواهم گذشت.

استاندار یزد  از تاخیر در زمان توزیع میوه شب عید در استان ابراز ناخرسندی کرد و گفت: توجیه تاخیر در توزیع میوه شب عید به هیچ عنوان پذیرفته نیست و دلیل اصلی این موضوع را بررسی می‌کنیم.

فاطمی با طرح این سئوال که چرا در اوج کار باید به دلیل خرابی همزمان برخی تجهیزات در توزیع میوه شب عید مشکل ایجاد شود اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت استان برای ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مردم استفاده کرد.

همچنین مدیر سازمان تعاون روستایی یزد با بیان اینکه فرآیند توزیع میوه تنظیم بازار ویژه شب عید از چهارم فروردین‌ماه جاری در استان آغاز شد گفت: کیفیت میوه تنظیم بازار در عید امسال مطلوب است.

سید حسین دشتی، خرابی برخی خودروهای حمل و جابجایی میوه‌ها از انبار را دلیل تاخیر چهار روزه در توزیع میوه تنظیم بازار در استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده ۴۰ درصد میوه‌های تنظیم بازار در شهرستان‌های استان و ۶۰ درصد در بازار یزد و اشکذر توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha