استاندار کرمانشاه: ۱۲ فروردین جلوه‌ای بزرگ از مردم سالاری دینی بود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در پیامی ۱۲ فروردین را تجلی و تبلور اراده ملّت ایران، جلوه ای بزرگ از مردم سالاری دینی و نماد همبستگی، همدلی و اتحاد مردم برشمرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وفاق، انسجام، مقاومت و ایستادگی برفراز قلّه رفیع عزت، اقتدار و استقلال ایستاده است.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری مقدم» با صدور پیامی یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

دوازدهم فروردین سالروز اعلام نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی و تبلور اراده ملت، خلق حماسه ای ماندگار و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که مردم برای تعیین سرنوشت خویش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی به لطف الهی و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی (رضوان‌الله تعالی علیه) به پیروزی بزرگ دست یافتند. این افتخار عظیم روز جمهوری اسلامی نامگذاری و مشارکت بی نظیر مردم جلوه ای از مردم سالاری دینی و تجلی مشارکت و همدلی شد.

انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاک خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست؛ در فروردین ماه ۱۳۵۸ زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم کرد و مردم ولایتمدار، مومن، بصیر، هوشیار، غیور و دلیر ایران زمین برای تعیین سرنوشت خود و رهایی از استبداد با ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رأی " آری" دادند تا آنچه را آرمان آزادی خواهی، استقلال، جمهوریت، اسلامیت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله) در ۲۲ بهمن ۵۷ بوده را محقق و با آرای خود تثبیت نمایند.

حماسه ماندگار و غرورآفرین ۱۲ فروردین با هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم الگویی برای مشارکت در تعیین سرنوشت با همدلی و همراهی، حرکتی آگاهانه شد و سربلندی و عزت ایران اسلامی عزیز را به همراه داشت و این اتحاد بی شک سبب تحکیم نظام شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ایران در انتخاب جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف، مومن و انقلابی استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق مردم در دولت مردمی که در آستانه قرن جدید موجی از امید و نشاط را با کار جهادی، انقلابی و تلاش شبانه روزی صادقانه و خالصانه برای حل مشکلات در دلها زنده کرده اند، آرزوی سلامتی، صحت و سربلندی دارم.

ایمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده ی جدید و در سالی که با درایت حکمیانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ با وفاق و همدلی و اعتقاد و باور به توان داخلی، خوداتکایی و خودباوری می توانیم با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ایستادگی و مقاومت مسیر پیشرفت و توسعه استان را ادامه دهیم تا به برکت این سال نیکو زمینه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را برای مردم فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha