چالشهای زیست‌محیطی خراسان رضوی در میز خدمت سفر هیات دولت پاسخگویی شد

مشهد_ایرنا_ سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: چالشهای زیست محیطی در میز خدمت سازمان محیط زیست خراسان رضوی در قالب سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان ثبت و پاسخگویی شد.

به گزارش ایرنا، نور الله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، در قالب میز خدمت  در سفر هیات دولت به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست، پاسخگوی مطالبات و تقاضاهای زیست محیطی مردم شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بدین منظور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه امسال ملاقات مردمی معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به صورت حضوری در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مهدی اله پور اظهار کرد: در این چهارچوب صاحبان صنعت و سایر افراد از شهرستان ها و مناطق مختلف استان در این محل حضور یافته و خواسته ها و مشکلات خود را با معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در میان گذاشتند که دستورات لازم به منظور بررسی و پاسخگویی به آنان صادر شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: این کار ارزشمند مورد استقبال مردم و گروه های مختلف و صاحبان صنعت استان قرار گرفت، چراکه برخی از مطالبات به صورت ملی و برخی به صورت استانی باید پیگیری شود.

اله پور بیان کرد: تهدیدات تنوع زیستی،مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه اخذ مجوزات زیست محیطی، ایده‌های نوآورانه و ارائه پیشنهاد در زمینه حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع، درخواست رسیدگی به خسارات ناشی از ورود حیات وحش به مزارع و باغات، درخواست تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست جهت اجرای پروژه‌های زیست محیطی در واحد های تولیدی و رفع آلایندگی و درخواست تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی از جمله موضوعات و مشکلات مطرح شده در میز خدمت بود.

وی گفت: ۲۵ مراجعه با ثبت ۲۱ درخواست در جریان میز خدمت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در سفر هیات دولت به این استان پاسخگویی شد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

ریس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha