دیدار نوروزی با ۱۰۰ خانواده شهید شهرستان ری

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از دیدار با ۱۰۰ خانواده شهید در روزهای آغازین بهار طبیعت خبر داد و گفت: تکریم و حفظ نام و یاد شهیدان سبب تداوم حرکت انقلاب است.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید شهرری، حسن نصراله روز جمعه در حاشیه دیدار از خانواده شهیدان «احمد و صفدرسفلائی» از برگزاری ۱۰۰ دیدار نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان ری با مشارکت ادارات و نهادها خبر داد و افزود: تکریم ایثارگران حفظ نام و یاد شهیدان و زنده نگه داشتن حماسه‌های دوران دفاع مقدس سبب تداوم حرکت انقلاب است.

وی ادامه داد: این دیدارها با هدف تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا برگزار شد و در واقع در این دیدارها به دنبال این بودیم که بخش کوچکی از دِین خود را به آنان ادا کنیم و بگوییم قدرشناس تلاش‌های ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.

نصراله با اشاره به تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: علاقمندی به شهادت که امروز در بین آحاد مختلف مردم از جمله بسیجیان موج می‌زند ناشی از تکریم و ترویج این فرهنگ در میان آحاد جامعه است.

به گزارش ایرنا، شهید احمد سفلائی اول شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در شهرستان ری متولد شد و با اعزام به جبهه‌های جنگ در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۶ در ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید صفدر سفلائی یکم فروردین ۱۳۴۳ در روستای نظرآباد از توابع شهرستان ری به دنیا آمد و در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۶۶، با سمت تخریب چی در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به پهلو و پاها به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha