عبدالغفور حسینی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تمامی فعالیتهای تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری آغاز شد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش حضوری دانش آموزان افزود: شرایط متفاوتی در آموزش غیر حضوری وجود داشت که از جمله آنها می توان به دشواری در تولید محتوا، سختی دانش آموزان در استفاده از «شاد» و عقب ماندگی آموزشی و پرورشی اشاره کرد که ضرورت داشت برای رفع آن ها و تثبیت یادگیری، آموزش ها حضوری شود.
نظر شما