حاتمی: برای دیدار با شیمیدر در لیگ بسکتبال برنامه داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شیمیدر تیم خوبی است اما ما روی بازی خود و آنچه می‌خواهیم انجام دهیم تمرکز می‌کنیم و باید خواسته‌های خود را در زمین با اجرا در بیاوریم.

مهران حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهرداری گرگان با برتری برابر صنعت مس رفسنجان جواز حضور در این مرحله را به دست آورد و تمامی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و آماده بازی برابر شمیدرقم هستند. همه چیز برای حضور این تیم در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آماده است و بازیکنان شهرداری از انگیزه و آمادگی کامل برخوردارند.

وی ادامه داد: تمام حواس و توجه ما روی این بازی است و به مسایل دیگر کاری نداریم. شیمیدر هم تیم خوبی است اما همانطور که گفتم ما روی بازی خود و آنچه می‌خواهیم انجام دهیم تمرکز می‌کنیم و باید خواسته‌های خود را در زمین با اجرا در بیاوریم.

سرمربی شهرداری گرگان یادآور شد: هر مسابقه‌ای برای خود اهمیت دارد و بدون شک دیدارهای این مرحله نیز شرایط خاص خود را دارد. برای مصاف با شیمیدر آماده هستیم و مشکلی از بابت مصدومیت بازیکنان نداریم. بدون شک هر ۲ تیم برای این دیدار برنامه دارند و باید منتظر رقابت‌های تماشایی بود. 

تیم‌های شیمیدر قم با شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان با نظم‌آوران سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با یکدیگر رقابت می کنند، دیدارهای این مرحله از ۱۸ فروردین ماه آغاز می‌شود و به صورت ۳ از ۵ برد خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha