۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1879
کد خبر: 84704706
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم : شور و نشاط دانش آموزان قزوینی با بازگشایی مدارس

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبر: 84704706
فیلم : شور و نشاط دانش آموزان قزوینی با بازگشایی مدارس

قزوین - ایرنا - شور و نشاط بهاری دانش آموزان قزوینی از حضوری شدن کلاس‌های درس بعد از مدت طولانی هم فضای مدارس را عوض کرده و شور و شوق خاصی به آنها داده است.

به گزارش ایرنا، ۲۵۳ هزار دانش آموز استان قزوین همزمان با سراسر کشور از چهاردهم فروردین ماه در کلاس‌های درس حاضر شدند و بیش از ۲ هزار واحد آموزشی میزبان این دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.
تقریباً دو سال پیش که کرونا وارد کشور شد آموزش حضوری به صورت کامل جای خود را به آموزش مجازی داد و جای کتاب و دفتر را فایل‌های صوتی و تصویریِ معلم و جای مدرسه را گوشی و تبلت گرفت.
آموزش به صورت حضوری یا همان شیوه سنتی تدریس، از گذشته تا به امروز همچنان طرفداران خود را دارد، آموزش حضوری در زمان و مکان مشخص شروع می‌شود و به اتمام می‌رسد.
مسوولان آموزش و پرورش استان قزوین با توجه به دستور ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، همه تمهیدات لازم برای سلامت دانش آموزان اعم از ضدعفونی کلاس‌ها و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی در مدارس را اندیشیده‌اند.

ستاد ملی مبارزه با کرونا آموزش حضوری در مدارس کشور را ابلاغ کرده و بر این اساس مدارس استان قزوین نیز با پایان یافتن تعطیلات نوروزی پذیرای حضور دانش‌آموزان شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha