۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84704978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکی از طلسم‌های تراکتور شکسته شد؛ پیش به سوی اولین برد خارج از خانه

تهران- ایرنا- تراکتور پس از ۱۴ هفته موفق شد به اولین برد خود در لیگ برتر و جام حذفی دست یابد و حالا آنها در پی این هستند تا به اولین پیروزی خارج از خانه در این فصل نائل شوند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در شرایطی که برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا، تماشاگران خودی را در کنار خود داشت موفق شد با تک گل محمد عباس‌زاده از سد مس رفسنجان بگذرد و به اولین برد خود در نیم‌فصل دوم دست پیدا کند.

تراکتور پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته دهم دیگر رنگ پیروزی را در لیگ و جام حذفی ندید و در این مدت هشت باخت و ۶ تساوی نصیبش شد. آنها سرانجام اما با هدایت ارطغرول ساغلام طلسم‌شکنی کردند و به بردی حیاتی دست یافتند تا از منطقه سقوط کمی فاصله بگیرند.

ساغلام که رسما در بازی با شهرخودرو روی نیمکت تیمش نشست، در سه بازی پیشین یک تساوی و ۲ باخت عایدش شده بود اما در بازی چهارم به اولین برد رسید تا کمی از زیر فشار خارج شود.

تراکتور در حال حاضر ۲۰ امتیازی است و فاصله‌اش با رتبه پانزدهم از یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز رسیده است.

پرشورها که فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشته‌اند در حال حاضر با چهار برد، هشت تساوی و ۱۲ باخت در رده سیزدهم جای گرفته‌اند و با توجه به فاصله زیادی که با رتبه دوازدهم از نظر امتیازی دارند احتمالا باید در بهترین شرایط در همین جایگاه سیزدهم فصل را به اتمام برسانند.

طلسم بعدی‌ای که ساغلام باید بشکند پیروزی در خارج از خانه است. آنها هر چهار برد خود را در خانه به دست آورده‌اند و با پنج تساوی و هفت باخت، ضعیف‌ترین تیم لیگ در بازی‌های بیرون از خانه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha