۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبر: 84705085
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر تیم هوادار با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم فوتبال هوادار از ساعت ۲۰:۴۵ دوشنبه در ورزشگاه دستگردی با قضاوت حمید حاج ملک میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرخپوشان در شرایطی در این جدال به میدان رفتند که یحیی گل محمدی به خاطر محرومیت، حامد لک به خاطر ضعف فنی و وحید امیری به خاطر مصدومیت مهمترین غایبان این تیم در این دیدار بودند. با این حال سرمربی سرخپوشان که در دیدار برابر استقلال اخراج شده بود از روی سکوهای ورزشگاه بازی را تماشا می کرد.

برخلاف بیشتر مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و چهارم، جدال پرسپولیس و هوادار در غیاب هواداران برگزار شد موضوعی که با اعتراض شدید سرخپوشان همراه بود اما با این حال بیش از صد نفر روی سکوهای ورزشگاه دستگردی حضور داشتند و نظاره گر این جدال بودند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم در آذر ماه سال ۱۴۰۰ با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافته بود.

این پرسپولیس بود که بازی را هجومی آغاز کرد و اولین موقعیت جدی آنها روی شوت رضا اسدی از راه دور در دقیقه ۳ خلق شد که دروازه بان هوادار راهی کرنر کرد.

دو دقیقه بعد مهدی ترابی با یک فرار زیبا پرسپولیس را صاحب موقعیت کرد و سانتر زیبایی را برای مهدی عبدی ارسال کرد که این مهاجم با بی دقتی از فاصله بسیار نزدیک نتوانست دروازه میزبان را باز کند.

در دقیقه ۸ بار دیگر پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر مهدی ترابی را تمیروف نتوانست تبدیل به گل کند.

۱۰ دقیقه پس از این صحنه پرسپولیس صاحب یک موقعیت جدی شد که شوت زیبای احسان پهلوان را مسلم حق شناس راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۱۹ پرسپولیسی ها روی ارسال مهدی ترابی صاحب موقعیت شدند که ضربه سر تمیروف به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۲ پرسپولیس چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر رامین رضاییان را مدافعان هوادار برگشت دادند.

بعد از آن، بازی کمی با درگیری و جنجالی و پیگیری شد و همین موضوع منجر شد تا رامین رضاییان به خاطر خطای شدید روی معین عباسیان از داور کارت زرد بگیرد.

در دقیقه ۳۹ شوت از راه دور مهاجم ازبکستانی پرسپولیس را حق شناس بار دیگر مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ پرسپولیس بار دیگر از سمت راست محوطه جریمه هوادار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این موقعیت نیز با بی برنامگی سرخپوشان هدر رفت.

داور برای نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب هوادار:
مسلم حق‌شناس، مهدی عبدی، سید محمد حسینی، سید محمد ستاری، معین عباسیان، نیما انتظاری، فرزاد جعفری، داریوش شجاعیان، حسین صادقی، محمدجواد محمدی و بابک مرادی

ترکیب پرسپولیس:
احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، رضا اسدی، کمال‌ کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شیرزود تمیروف، مهدی عبدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha