تکمیل بیمارستان روانسر نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

کرمانشاه - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم برای ادامه ساخت بیمارستان تامین گردد.

«صادق کریمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این راستا احداث و تکمیل بیمارستان روانسر در مجموعه پیشنهادهای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قرار داده شده تا در این سفر به تصویب برسد.

وی ادامه داد: با پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه و همکاری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پایان سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان روانسر پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین به موازات این اقدامات موضوع بیمارستان موقت این شهرستان نیز در حال اجراست و در انتظار تامین بودجه از اعتبارات استانی یا سایر منابع هستیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز یادآور شد : عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر که خواسته جدی مردم این شهرستان است از اسفند سال ۹۷ آغاز شده است.

«محی‌الدین امینی» اضافه کرد: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر حدود ۳۵ هزار متر مربع است و این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه ساخته می شود.

وی گفت: این بیمارستان ۲ اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل اورژانس دارد و دارای پنج تخت زایمانی و ۹ تخت ویژه است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha