۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۹
کد خبر: 84706460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلیمانی: تصمیم شجاعانه داور و اخراج مدافع استقلال قابل تقدیر است

تهران- ایرنا- کارشناس داوری کشورمان گفت: تصمیم شجاعانه داور برای اخراج بازیکن استقلال کاملا درست بود و مهدوی نشان داد قابلیت‌های بسیاری دارد.

حیدر سلیمانی سه‌شنبه شب پس از تساوی تیم‌های استقلال و پیکان در لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سید رضا مهدوی در بازی استقلال و پیکان یک تصمیم شجاعانه گرفت که باید به خاطر این تصمیم به او تبریک گفت. در دقیقه ۴۱ مهاجم پیکان از مدافع استقلال عبور کرد و رافائل داسیلوا با کارت قرمز داور رو به رو شد که به نظر من تصمیم درستی بود.

وی ادامه داد: در مورد این خطا باید به یک نکته اشاره داشت و آن این است که وقتی داور در چنین شرایطی قرار می‌گیرد به شدت خطای صورت گرفته کاری ندارد بلکه در چنین صحنه‌هایی فقط به دلیل اینکه در جریان بازی است می‌تواند، تصمیم درستی را اتخاذ کند که به نظر من او در تنها صحنه مهم این بازی به خوبی تصمیم گرفت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص اعتراض‌های بی مورد و متعدد کادر فنی تیم‌ها در لیگ برتر امسال یادآور شد: متاسفانه نه کادر داوری و نه کادر فنی تیم‌ها نسبت به هم حس خوبی ندارند. داور وقتی وارد زمین می‌شود تصور می‌کند تنهاست و همه به دنبال ایجاد حاشیه هستند و از سویی دیگر کادر فنی تیم‌ها نیز فکر می‌کنند تیم داوری برابر آنها قرار دارد. تا وقتی این حس غلط از بین نرود این اعتراض‌های بی‌مورد و بدون دلیل ادامه دارد و تماشاگران هم نمی‌توانند بازی‌های خوب و جذابی را دنبال کنند.

سلیمانی در پایان عملکرد کادر داوری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید به او و تیم داوری بازی استقلال و پیکان نمره قبولی داد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha