۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84706600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال تیم شهرداری بندرعباس : تیم ما محکوم به برد بود

بندرعباس -ایرنا -سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: شاگردانم در دیدار با شهرداری بم با جنگندگی و خود باوری توانستند این بازی را به سود خود تمام کنند.

به گزارش ایرنا امیر خلیفه اصل سه شنبه شب پس از برد یک بر صفرتیمش برابر شهرداری بم گفت: ما هر بازی را درمقابل حریفان یک فینال می‌دانیم و برای این بازی برنامه داشتیم ،نیمه نخست با اداره بازی به تساوی بدون گل به پایان بردیم ،حتی چند موقعیت گلزنی داشتیم که شاگردانم نتوانستتد به گل تبدیل کنند.

وی ادامه داد: درنیمه دوم تیم ما بازی را هجومی آغاز کرد و تیم حریف که برای تساوی به بندر آمده بود نتوانست دربرابر حمله های بی امان شاگردانم مقاومت کند. وعلی اسلامی که درنیمه دوم به میدان فرستادم موفق شد قفل دروازه تیم حریف را بازکند،تیم حریف بعد از دریافت گل خودرا به آب وآتش زد تا به گل تساوی برسند. اما شاگردانم با اداره کردن بازی اجازه گلزنی را به آنهاندادند.

وی در مورد  بازی با بعثت کرمانشاه گفت: برای این بازی خانگی که در ۲۲ فروردین ماه به میزبانی شهرداری در ورزشگاه خلیج فارس برگزار می شود برنامه داریم و تمام هم غم ما این است که بتوانیم سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم و از انجایی که شاگردانم در هر بازی جنگنده و با صلابت در میدان ظاهر می شوند دربازی با بعثت برای کسب سه امتیاز به میدان می روند ،می خواهیم با پیروزی دیگردرسال جدید دل مردم بندرعباس و استان را شاد کنیم.

تیم شهرداری بندرعباس در هفته هجدهم مسابقه فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های ایران سه شنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم شهرداری بم به برتری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha