۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84706649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۴۳ میلیارد ریالی هلال احمر ایلام به بیماران

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84706649
کمک ۴۳ میلیارد ریالی هلال احمر ایلام به بیماران

ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت سال گذشته حمایت ویژه ای از بیماران داشت بطوریکه ۴۳ میلیارد ریال کمک هزینه به آنها پرداخت کرده است.

علی اصغر علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار به منظور کمک هزینه های درمانی بیماران با اولویت بیماران کرونایی و صعب العلاج به اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ اعتبار از محل اعتبارهای جمعیت هلال احمر مرکز جذب و در قالب کمک بلاعوض به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با ذکر اینکه در این زمینه با واحد مددکاری بیمارستان ها تفاهم نامه منعقد شده افزود: هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از این اعتبار بصورت مستقیم به حساب بیمارستان ها برای حمایت از بیماران نیازمند واریز شده است.

علی اکبری اهدا یک هزار و ۱۰۰ کپسول اکسیژن و ۲۹۳ اکسیژن ساز پرتابل به بیماران بصورت امانی، مشارکت در روند واکسیناسیون کرونا و مشارکت در کنترل مرز مهران را از دیگر فعالیت های این جمعیت در طول سال گذشته عنوان کرد.

به گفته وی این جمعیت در کنار خدمات امداد و نجات و خدمات داوطلبانه و بشر دوستانه این اقدام ها را برای حمایت از بیماران نیز انجام داده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha