نماینده تام الاختیار سازمان بنیاد شهید پاسخگوی ایثارگران البرزی شد

کرج - ایرنا - نماینده تام الاختیار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سفر رئیس جمهور به این استان با حضور در اداره کل بنیاد شهید البرز پاسخگوی سوالات و مشکلات جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران استانی شده است.

به گزارش ایرنا، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه  ۱۸ تن  از مدیران کل این معاونت در میز خدمت و ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضور یافته اند.

در این میز خدمت مدیران ستادی و نواحی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز نیز حضور دارند تا پاسخگوی مشکلات و سوالات جامعه هدف ایثارگری استان باشند.

میز ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل اداره کل استان البرز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز پنجشنبه پاسخگوی مردم است.

از مهمترین مشکلات و خواسته های جامعه ایثارگری البرز رسیدگی به وضعیت مسکن، معیشت و اشتغال ایثارگران به خصوص برای فرزندانشان می باشد ضمن اینکه تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران نیز یکی از خواسته های به حق این قشر می باشد که دستگاه های اجرایی در مقابل آن مقاومت می کنند.

استان البرز دارای پنج هزار و ۲۵۰ شهید، بیش از ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده گرانقدر دوران دفاع مقدس است.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم بعدازظهرامروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه به استان البرز سفر می‌کند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha