۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84708629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست سپاهان مقابل پاختاکور در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست برابر پاختاکور ازبکستان به تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲،  در حال پیگیری است. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب پنجشنبه تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران در گروه چهارم از ساعت ۲۱:۴۵  در ورزشگاه پادشاه عبدالله عربستان به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ازبکستان خاتمه یافت.

دو تیم بازی در دقایق ابتدایی را پایاپای آغاز کردند اما سپاهان موقعیت های جدی تری نسبت به حریف داشت.

در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک فرشاد احمدزاده از کنار دروازه نماینده ازبکستان به بیرون رفت.

بازی پس از این اتفاق کمی برابر دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۲۷ شاگردان محرم نویدکیا روی ارسال سروش رفیعی باز هم صاحب موقعیت شدند که ضربه سر ولسیانی راهی به دروازه پاختاکور نداشت و دروازه‌بان این تیم توپ را مهار کرد.

یک دقیقه پس از این اتفاق نوبت پاختاکور بود که روی دروازه سپاهان خطر ایجاد کند و این موقعیت در نهایت با گل اول تیم ازبکستانی همراه شد. در این دقیقه دراگان چران روی یک ضد حمله دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

پس از این اتفاق سپاهانی ها سعی کردند نتیجه را جبران کنند و موقعیت‌هایی هم داشتند که به گل تبدیل نشد تا نیمه نخست این مسابقه با برتری نماینده ازبکستان خاتمه بیابد.

ترکیب سپاهان:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی،گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر،امید نورافکن، محمد کریمی،سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو.

ترکیب پاختاکور:

سوینوف، علی‌جانوف، هادژیف، لارین، صفیوف، علی‌بوف، خامروبکوف، تورگندبوف، اریکنوف، سوبیرخاجائف، دراگان چران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha