پایان مهلت قانونی اخذ شناسه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی و پوشاک در اردبیل

اردبیل - ایرنا - دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از پایان مهلت قانونی اخذ شناسه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی و پوشاک در این استان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، محمدعلی مجتهدی نیا در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق پوشاک و لوازم خانگی اظهار کرد: برای رعایت رفاه حال مصرف‌کنندگان و مردم برخورد با افراد خاطی در دستور کار دبیرخانه کمیسیون استان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از اقدامات و ایفای نقش دستگاه‌های متولی در این زمینه گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه باید به صورت کاملاً جدی و حرفه‌ای دنبال شود.

مجتهدی نیا افزود: با تبادل اطلاعات در حوزه پوشاک ، لوازم خانگی و با هماهنگی و همکاری لازم ادارات صمت ، ناجا ، اطلاعات و اتاق اصناف مرکز استان می‌توان از اقدامات اعضای قرارگاه بصورت میدانی صحت سنجی دقیقی انجام داد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ادامه داد: امسال تقویت سامانه‌های نظارتی و تقویت عوامل انسانی به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

اردبیل از استان‌های پاک کشور در حوزه قاچاق کالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha