۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84708993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: روحانیون همواره برای پاسداری از دین اسلام خون خود را تقدیم کرده‌اند

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول شهادت دومین طلبه روحانی حادثه تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) را یادآور شد و گفت: روحانیون همواره برای پاسداری از دین اسلام خون خود را تقدیم کرده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تسلیت شهادت روحانیون مجاهد حجج اسلام اصلانی و دارایی به مقام‌ معظم رهبری و حوزه‌های علمیه افزود: روحانیت شیعه همواره برای دفاع از دین و مکتب اهل بیت پیش قدم بوده و علما ودانشمندان ما همواره مورد هجمه کوردلان و افراد بی منطق بوده‌اند.

امام جمعه دزفول گفت: دشمنان بدانند هرچه افراد بیشتری از ما به شهادت برسانند و خون‌ما را بریزند، مکتب و دین ما زنده تر می‌شود.

وی افزود: دیری نخواهد گذشت که تومار اربابان این کوردلان و اسراییل جنایتکار که با برنامه ریزی تلاش دارد مسلمانان را به جان هم بیاندازد در هم پیچیده می‌شود و این چاه دامن خود آنها را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به عقب نشینی آل سعود و مقاومت جانانه یمنی‌ها گفت: مجاهدان جبهه مقاومت توانستند محاصره را بشکنند.

عملیات استشهادی کابوس صهیونیست‌ها شده است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه امروز عملیات استشهادی در مناطق اشغالی فلسطین کابوس صهیونیست‌ها شده است، اظهارداشت: اخیرا سه عملیات استشهادی توسط مجاهدان فلسطینی انجام شده و تعدادی از صهیونیست‌ها کشته شده‌اند.

وی افزود: چند کشور عربی و عبری برای ضدیت با ایران برنامه‌هایی داشتند و وقتی نتوانستند امنیت خود را برقرار کنند وعده انتقام داده‌اند حال آنکه این مردم با شهادت هم پیروز میدان هستند.

امام جمعه دزفول گفت: ملتی که حاضرند برای دین و آرمان هایشان فداکاری وجانبازی کنند همواره پیروزند.

وی با بیان اینکه شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است، افزود: اسراییلی‌ها راهبرد جدیدی با عنوان مرگ ایرانیان با هزاران چاقو را مدنظر دارند و عنوان می‌کنند اگر نتوانیم حملات بزرگ علیه ایران انجام دهیم با حملات کوچک به ایران ضربه می‌زنیم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به ایران جنگ ترکیبی را آغاز کرده که لازم است یک دفاع و هجمه مرکب را برای مقابله با دشمن مد نظر قرار دهیم.

افزایش اقتدار کشور برای مقابله با هجمه دشمن ضروری است

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جبهه جهاد تبیین گفت: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که موج حمله دشمن در فضای مجازی و رسانه ای علیه ایران آغاز شده است.

وی افزود: باید در مقابل این حجم وسیع حمله دشمن، قدرت و قوت خود را افزایش دهیم و با آمادگی همه جانبه خود و استفاده از هر نوع سلاح و امکانات رسانه‌ای، دشمن را بترسانیم.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش قدرت در تمام حوزه‌ها اظهارداشت: باید ببینیم آرایش جهادی لازم را برای مقابله با دشمن گرفته ایم، قرارگاه جهادی شکل داده‌ایم، راهکارهای پدافندی و آفندی را چینش کرده ایم و قوانین پارلمانی لازم را آماده کرده ایم؟

وی با تاکید بر لزوم پرداختن و توجه ویژه به کانون‌های اصلی کشور افزود: خانواده، مدارس، مساجد، هیات‌های مذهبی، حوره علمیه، بازار، شبکه نهاد امامت جمعه از کانون‌های اصلی مورد حمله دشمن هستند.

امام جمعه دزفول گفت: حضرت آقا جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند لذا هر کس می‌تواند باید در این زمینه اقدام کند؛ هیچ کس برای انجام وظیفه در قبال این فرمان حضرت آقا مستثنی نیست.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی دیدار مقام معظم رهبری با قاریان قرآن را یادآور شد و گفت: قرائت قرآن یک هنر قدسی است و علاوه بر انس انسان با خداوند باعث افزایش معرفت می‌شود.

وی قاریان را برترین هنرمندان دانست و افزود: جلسات قرائت قرآن باید مسجد محور باشند.

لزوم معرفی سرمایه‌های فرهنگی به جوانان

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم معرفی سرمایه‌های فرهنگی به نسل‌های جوان گفت: کتاب «نا» روایتی واقع‌نما، مستند و پرجزئیات از شهید صدر است که توصیه می‌شود مردم آن را مطالعه کنند.

وی سالروز شهادت سید مرتضی آوینی را یادور شد و افزود: گنجینه هنر اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بیان کرد: این مرد بزرگ تندیس اخلاص و ولایتمداری بود.

وی از تلاش های همه مسوولان در ایام نوروز و معاونت فرهنگی شهرداری برای متناسب سازی فضای شهر با ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha