۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84709177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی آلومینیوم: پرسپولیس به‌خوبی از اشتباهات حریفان استفاده می‌کند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس به‌خوبی از اشتباهات حریفان استفاده می‌کند و ما تلاش می‌کنیم مقابل این تیم بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بیانیه‌های باشگاه‌ها دو روی سکه دارد که یکی فدراسیون فوتبال است و دیگری باشگاه‌ها. فدراسیون باید نگاهی مهربانانه نسبت به همه باشگاه‌ها داشته باشد و نباید فاصله‌ای میان باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایجاد شود.

وی افزود: باشگاه‌ها باید با بیان مسالمت آمیز خواسته‌های خود، فضا را به سمتی نبرند که باشگاه‌هایی که بیانیه نمی‌دهند، تصور کنند حق‌ آنها ضایع شده است. باشگاه‌ها باید کمک کنند تا فوتبال ایران به سمت آرامش حرکت کند و فدراسیون فوتبال، کارش را بهتر جلو ببرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: علی دایی عنوان کرده است که به دنبال کینه و کدورت نباشیم. او حضوری افتخارآمیز در قرعه‌کشی جام جهانی داشت و ما باید کمک کنیم فضای سالمی داشته باشیم.

وی یادآور شد: پرسپولیس تیمی باشخصیت است و نیازی به تعریف ما ندارد. این تیم الگوها و فلسفه خاص خود را دارد و بازیکنان شاخص لیگ برتر در پرسپولیس و تیم‌های بالای جدولی هستند. پرسپولیس به خوبی از اشتباهات حریفان استفاده می‌کند و آغاز بیشتر بردهای این تیم، روی استفاده از اشتباهات حریفان بوده است.

فاضلی عنوان کرد: بازیکنان آلومینیوم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و تلاش می‌کنیم که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم. قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد و بازیکنان ما به این درک رسیده‌اند که با سه بازی، می‌توانند قهرمانی و سهمیه آسیا را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور تماشاگران را به فال نیک می‌گیریم، گفت: به کمک بازوهای پرتوان و بازیکنان باتجربه‌مان می‌توانیم شرایط را کنترل کنیم و امیدواریم در رقابتی پایاپای و جوانمردانه پیروز شویم و داور هم بهترین فرد میدان باشد.

مربی تیم آلومینیوم اراکخاطرنشان کرد: گل‌محمدی بزرگ ماست و به خاطر احترامی که برای او قائل هستم، ‌به او عرض ادب کردم. این مناسبات باید در فوتبال ما رعایت شود و اگر شرایطی پیش بیاید، خدمت بزرگترهای فوتبال خواهم رسید.

فاضلی درباره دلیل غیبت سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در این نشست گفت: رحمتی با تیم به تهران آمد اما تصمیم گرفتیم من به نشست بیایم.

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم قرار است فردا شب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha