۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84710261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۰ هزار غذای گرم میان نیازمندان درطرح«اطعام مهدوی»در پایگاه ورامین

تهران - ایرنا - ۳۰ هزار غذای گرم طبخ و توزیع آن بین خانواده های کم برخوردار شهرستان ورامین در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح « اطعام مهدوی » از سوی پایگاه مهدوی انجام می شود.

حمید تاجیک فرمانده پایگاه مهدوی ورامین روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : پایگاه بسیج مهدیه ورامین با کمک هیات و گروه جهادی مهدیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با ضد عفونی نقاط حساس به کمک مردم شتافت و باتوجه به آسیب های اقتصادی که کرونا وارد کرد ، طرح اطعام مهدوی و توزیع غذای گرم را آغاز کرد.

وی افزود : در این طرح روزانه حدود هزار پرس غذای گرم ، در مجموع ۳۰ شب ماه مبارک رمضان سی هزار پرس غذا از طریق حوزه های بسیج ، خیریه ها و مراکز نیکوکاری فعال که خانواده های کم برخوردار و نیازمند را شناسایی کرده اند توزیع می شود.

فرمانده پایگاه مهدیه ورامین خاطر نشان کرد : بخش عمده هزینه های طبخ غذا ها توسط خیرین و نیکوکاران محلی و بخشی نیز به همت بخشداری مرکزی ورامـین ، اداره صمت ، کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه تامین می شود .

توزیع ۳۰ هزار غذای گرم میان نیازمندان درطرح«اطعام مهدوی»در پایگاه ورامین

تاجیک گفت : پایگاه بسیج و هیات مهدیه علاوه بر این ماه مبارک رمضان ، در دیگر مناسب های ملی و مذهبی از قبیل عید قربان ، عید غدیر ، ۱۴ و ۱۵ خرداد و ... طبخ و توزیع غذای گرم را در بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند طرح اطعام مهدوی اجرا می کند.

وی گفت : در تمامی مناسبت های مذهبی پایگاه و هیات مهدیه اقدام به برگزاری مراسم های مذهبی با حضور مداحان شاخص شهرستان می کند که مردم استقبال خوبی داشته اند و انشالله است روند ادامه خواهد داشت .

تاجیک در پایان تصریح کرد : مردم ورامین با کمک های خودشان از مهم ترین حامیان طرح اطعام مهدوی بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha