۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۵۶
کد خبر: 84710614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی به بانک ها معرفی شد

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد و گفت: تاکنون ۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی به بانک های عامل معرفی شده است.

به گزارش شنبه شب ایرنا از استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه بررسی و تصویب طرح های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با اشاره به کند بودن روند پرداخت این تسهیلات توسط بانک های عامل اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۵۴ میلیارد تومان از طرح های معرفی شده، انعقاد قرارداد شده که با توجه به حجم طرح های معرفی شده به بانک و فرصت زمانی استفاده از این تسهیلات رقم قابل قبولی نمی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت شتاب روند پرداختی ها افزود: هر گونه اهمال و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست و انتظار می رود ظرف دو هفته آتی رقم پرداختی بانک ها به متقاضیان سرعت یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: تاکنون ۷۳۴ طرح در بخش های مختلف اقتصادی استان با اعتباری بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰۳۵ نفر تصویب و به بانک های عامل معرفی شده است.

میراث فرهنگی ۱۱۶ طرح، جهاد کشاورزی ۱۴۹ طرح، صنعت، معدن و تجارت ۱۳۲ طرح، راهداری ۵۱ طرح، بازآفرینی شهری ۱۹۳ طرح، ارتباطات و فناوری اطلاعات هفت طرح، ورزش و جوانان هشت طرح، معاونت علمی ریاست جمهوری ۷۰ طرح و سازمان هواپیمایی سه طرح به بانک های عامل از طریق کارگروه معرفی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha