۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
کد خبر: 84710661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس و مراکز آموزشی سردشت روز یکشنبه تعطیل است

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
کد خبر: 84710661
مدارس و مراکز آموزشی سردشت روز یکشنبه تعطیل است

ارومیه - ایرنا - رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به علت ادامه پدیده گردو غبار و آلودگی هوای سردشت مدارس این شهرستان روز یکشنبه تعطیل است.

مهدی محمد پور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریز گردهای بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه های علمی آزاد این شهرستان فردا یکشنبه ۲۱ فروردین در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد از نظر گرد و غبار تعطیلی نوبت بعد از ظهر نیز از طریق رسانه ها اعلام می شود.

به گزارش ایرنا با تشکیل توده هوای گردو غبار در خارج از کشور و ورود این توده هوا به سمت شهرهای آذربایجان غربی وضعیت شهرهای جنوبی استان از روز جمعه در شرایط خطرناک قرار گرفته است.شهرستان سردشت در جنوب استان و در نوار مرزی کشور در روز جمعه از نظر کیفیت هوا در وضعیت قرمز با شاخص ۵۰۰ قرار گرفت روند آلایندگی طبق پیش بینی ها همچنان ادامه دارد.

مسوولان زیست محیطی استان از شهروندان خواسته اند تا حد امکان از تردد در سطح شهر بکاهند و بیماران خاص و قلبی نیز از منزل خارج نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha