۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84711093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت قایقران کردستانی به اردوی تیم ملی آب‌های آرام و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- دعوت قایقران کردستانی به اردوی تیم ملی آب‌های آرام کشور، اعزام ورزشکار استان به رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به میزبانی شهر سنندج، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، "شاهو ناصری" قایقران کردستانی پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی تایلند با دعوت کادر فنی فدراسیون به ششمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور فراخوانده شد.

دور جدید تمرینات ملی پوشان تیم قایقرانی کشورمان به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی پس از پایان رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند و درخشش قایقرانان کشورمان در این مسابقات از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود.

این مرحله از اردو با حضور ۱۲ ورزشکار تا روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه در دریاچه آزادی تهران ادامه دارد.

اعزام ورزشکار کردستانی به رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا

"بهروز عباسی" مچ انداز صاحب عنوان کردستانی با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همراه با تیم ملی مچ اندازی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می شود.

بیستمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی مردان آسیا طی روزهای سوم تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

عباسی از ورزشکاران عنوان دار رشته مچ اندازی استان کردستان است که تاکنون چندین مدال رنگارنگ بین المللی و آسیایی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به میزبانی سنندج

مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

تیم‌های کبابی شیدای کردستان، خانه بسکتبال نیشابور، ذوب آهن اصفهان و مولتی کافه مشهد چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور هستند که رقابت‌های خود را از روز چهارشنبه ۲۴ فروردین به میزبانی کردستان و در سالن آزادی شهر سنندج به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

تیم بسکتبال بانوان کبابی شیدای کردستان به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد و در مرحله نیمه نهایی و در اولین دیدار راس ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۴ فروردین در برابر تیم مولتی کافه مشهد صف آرایی خواهد کرد.

بلندقامتان تیم کبابی شیدای کردستان در دومین دیدار راس ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۶ فروردین در دیدار برگشت به مصاف تیم مولتی کافه مشهد می روند.

۲ تیم خانه بسکتبال نیشابور و ذوب آهن اصفهان نیز به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان ۲ تیم از این رقابت ها به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha