۲۷ سفر استانی محرابیان از آغاز به کار دولت مردمی

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با اشاره به اینکه وزیر نیرو از زمان آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم تاکنون ۲۷ سفر استانی داشته گفت: پیگیری مصوبات و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق کشور مبنای ارزیابی عملکرد مدیران استانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «یزدان رضایی» امروز یکشنبه در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفای کشور افزود: وزیر نیرو از شروع به کار در این وزارتخانه تاکنون ۲۷ سفر استانی انجام داده‌اند که ۱۴ سفر در معیت هیات دولت و رییس جمهوری و ۱۳ سفر توسط خود ایشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام‌مندتر شدن سفرهای وزیر نیرو اخیراً دستورالعملی تهیه و ابلاغ شده است، ادامه داد: هدف از انجام این سفرها نظارت نزدیک و مستمر بر اجرای طرح‌های ویژه، اعطای فرصت به استان‌ها برای معرفی طرح‌های مهم و اولویت‌دار و ایجاد اعتماد و امیدواری در مردم نسبت به خدمات آب و برق و نهایتا پیگیری مصوبات سفرهای استانی است.

رضایی این سفرها را دارای دو بخش اصلی عنوان و خاطرنشان کرد: بخش اول، بازدید میدانی از طرح‌ها و پروژه‌ها و بخش دوم شامل جلسه‌ای است که با حضور کلیه عوامل استانی و مجموعه مدیران استان به منظور رفع چالش‌های احتمالی، تأمین مالی و تعیین برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو تاکید کرد: تصمیمات سفر پس از انجام سفر ابلاغ شده و به طور مستمر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد و با هدف ایجاد رقابت در میان استان‌ها و مدیران استانی، روند اجرای تصمیمات مبنای ارزیابی عملکرد مدیران قرار خواهد گرفت.

رضایی همچنین اضافه کرد: به منظور امید آفرینی در جامعه هر سفر یک پیوست رسانه‌ای خواهد داشت که در رسانه‌های ملی و استانی بازتاب می‌یابد.

وی گفت: پس از سفر نیز مشخصات پروژه، نحوه تأمین مالی و اجزای پروژه به همراه برنامه زمان‌بندی و مصوبات سفر مرتباً گزارش‌شده و مسیرهای بحرانی مشخص می‌شود تا برنامه در زمان‌بندی مورد نظر به بهره‌برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha