۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۴۹
کد خبر: 84712005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویدکیا: خوب بودیم اما نبردیم

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۴۹
کد خبر: 84712005
نویدکیا: خوب بودیم اما نبردیم

تهران_ایرنا_سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی های مهم باید از موقعیت هایی که خلق می شود استفاده کرد اما امشب نتوانستیم در این امر موفق باشیم اما در کل خوب بودیم.

 به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا در پایان مسابقه تیمش برابر الدحیل افزود: هر چند در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم اما حریف در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بهتر از ما بود و در نهایت هم پیروز زمین بازی را ترک کرد.

وی ادامه داد: در چنین بازی های باید از فرصت های چه به دست می آید نهایت استفاده را برد که امشب ما از آن بی بهره بودیم. موقعیت تک به تک داشتیم که گل نشد و زمانی که این گونه می شود هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: نکته مهم خلق موقعیت ما بود که نشان می دهد سپاهان کارشان را درست انجام دادند و شاید به دلیل خستگی یا فشار بازی در گلزنی ناموفق بودند.

وی درباره عملکرد سپاهان در بازی اول و دوم گفت: الدحیل بازی اول را باخته بود و می دانستیم هجومی بازی می کند، به دنبال آن بودیم تا از فضاهای پشت مدافعان‌ آنها استفاده کرده و به گل برسیم اما توپ هایمان وارد دروازه نشد.

او ادامه داد: هدفمان این بود که آنها را کنترل کنیم و از ضدحملات بهره ببریم. اگر از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم برنده این بازی بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha