طرح اصلاح قانون «مجازات اخلالگران نظام اقتصادی» در دستور کار مجلس

تهران- ایرنا-گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- دوشنبه ۲۲ فروردین-پس از حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه جلسه غیر علنی در مورد طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۳۷ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه آیین نامه مؤسسه‌های به رسمیت شناخته‌شده در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه اصلاح تبصره (۱) بند (ب) ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  را بررسی می کنند.     

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه های معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل ولایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.        

همچنین گزارش کمیسیون اصل۹۰ قانون اساسی در مورد روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران(اتاق ایران) در ده‌سال اخیر،اظهار نظر در خصوص موضوع جلسه غیر علنی  امروز و بررسی یک فوریت ' لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی از دیگر برنامه های جلسه علنی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha