۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84712477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: امکاناتی که شایسته تیم بسکتبال نوجوانان است فراهم می‌کنیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بسکتبال گفت: تلاش ما این است که امکاناتی برای تیم نوجوانان فراهم کنیم که شایسته این تیم است.

به گزارش ایرنا، «جواد داوری» امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم نوجوانان بسکتبال اظهار کرد: سیدرضا صالحی امیری در سال‌های اخیر پشتیبان بسکتبال بود و امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. تیم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود و سعی می‌کنیم روی این افراد سرمایه‌گذاری کنیم. تلاش می‌کنیم امکانات بهتر و مناسب با شایستگی بازیکنان فراهم کنیم.

سیدرضا صالحی امیری هم در این بازدید گفت: باور نمی‌کردم خبرهای خوشی از تیم نوجوانان در راه است. مطمئنم با انگیزه و اراده‌ای که دارید موفق خواهید شد. تجربه می‌گوید نسل جدید خلاقیت و جوشش جدید ایجاد میکند. رییس فدراسیون با انگیزه و کاربلد است و در مدت کوتاه، اعتماد همه را جلب کرده و در مسیری حرکت می‌کند که نتیجه بگیرید.

وی افزود: سعی می‌کنیم حداکثر حمایت را داشته باشیم. والیبال و بسکتبال به قدری جذاب است که می‌توانند جای فوتبال را بگیرد. امید است با درخشش شما کام مردم شیرین شود و بسکتبال تبدیل به دغدغه مردم شود. باید از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر کرد. امید است تیم جوان کنونی، بسکتبال را به قله‌های مورد انتظار ما برساند.

حسین قره‌گوزلو سرپرست تیم بسکتبال نوجوان نیز گفت: ۲۰ روز دیگر عازم مسابقات غرب آسیا می‌شویم. درخواست داریم که بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. استرالیا و نیوزلند به مسابقات جهانی اضافه شدند و امید است شرایط برای بازی تدارکاتی پیش از حضور در جام جهانی برای تیم ایران فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha