۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84712557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمدی: ترس بازیکنان تیم فوتبال امید با حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی می‌ریزد

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تیم‌های بزرگسالان در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر می‌شوند و ما هم امیدواریم تیم‌هایی مانند مصر و الجزایر با ترکیب کامل خود بیایند تا ترس بازیکنان ما بریزد. 

به گزارش ایرنا، محمد محمدی در مورد حضور سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم فوتبال امید و دیدار با شاگردان مهدی مهدوی‌کیا سرمربی این تیم اظهار داشت: حضور او باعث دلگرمی بازیکنان و همه اعضای تیم ما شد. از طرفی قرار است حمایت‌های خوبی از این تیم صورت گیرد. من با پیمان فخری در ارتباط هستم و امیدوارم بزرگان ما در کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال حمایت بهتر و بیشتری داشته باشند. تیم امید از حضور کادر فنی خوبی بهره می‌برد و بازیکنان هم در شرایط روحی و آمادگی بدنی مناسبی قرار دارند.

وی افزود: دغدغه مهدوی‌کیا انجام بازی‌های دوستانه است. باید بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم. ما می‌توانیم با بازیکنان ۲۳ ساله برویم و نتیجه بگیریم اما مهدوی‌کیا به دنبال این است که بچه‌ها برای المپیک آماده شوند. تمرین خوب است اما ما فقط به بازی تدارکاتی نیاز داریم. باید مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیریم. کشورهایی مثل قطر در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی را انجام می‌دهند و ما هم باید همان راه را برویم آنها نتیجه این کار را در بزرگسالان می‌بینند. بازیکنان فعلی آینده فوتبال ما هستند.

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص حضور تیم امید در بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: این پیشنهاد پیمان فخری بود که با موافقت مهدوی‌کیا نیز روبه‌رو شد. نامه درخواست را هم ارسال کردیم. تیم‌های بزرگسالان در این مسابقات حاضر می‌شوند و ما هم امیدواریم تیم‌هایی مانند مصر و الجزایر با ترکیب کامل خود بیایند تا ترس بچه‌ها بریزد. 

محمدی در مورد تداخل اردوی بعدی تیم امید با هفته‌های پایانی لیگ تصریح کرد: به دنبال یک اردوی خارجی پیش از اعزام به ازبکستان هستیم. برنامه اصلی ما این است که تیم را اول خرداد جمع کنیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت داشته باشیم. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha