۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۶:۵۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84713249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مؤمن عزیز: مواضع خائنان تاثیری بر مقاومت ملت فلسطین ندارد

تهران- ایرنا- مسؤول بخش رسانه‌ای جنبش مجاهدین فلسطین گفت: مواضع خائنان عرب و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تاثیری بر مشی گروه‌های مقاومت و ملت مقاوم فلسطین ندارد.

مومن عزیز بامداد سه‌شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: تا زمانی که خداوند با ماست و صادقان و مجاهدان امت در کنار ملت و مقاومت ایستاده اند و با مال و سلاح و تجربه از ما حمایت می کنند، این مواضع خائنانه تاثیری نخواهد داشت.

وی بیان کرد: ما در دوره تشخیص خیمه حق از خیمه باطل زندگی می کنیم و مواضع حکام و طرف های خائن در محکوم کردن رشته عملیات استشهادی ملت فلسطین، انگیزه جانفشانی ملت را دوچندان می کند.

عزیز گفت: رژیم‌ها و کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی یا آشکار کرده اند، فکر می کنند با چنین موضعگیری های ظالمانه ای و از طریق روابط فاسد با صهیونیست ها، می توانند تاج و تخت خود را حفظ و منافع خود را تامین کنند.

وی اضافه کرد: آن ها نمی دانند اگر از این اشتباه و گناه بزرگ دست برندارند، مسیر هلاکت را می پیمایند؛ زیرا فلسطین در طول تاریخ، رسوا کننده منافقان و سربلند کننده صادقان بوده است.

مسؤول بخش رسانه‌ای جنبش مجاهدین فلسطین افزود: مواضع این کشورها خنجری در پهلوی امت اسلامی و ملت فلسطین و خیانت به قدس و مسجدالاقصی است.

عزیز گفت: سرزمین فلسطین خاستگاه مردان مجاهد و انقلابی است و در همه مراحل مبارزه با این رژیم اشغالگر، مردانی مؤمن و صادق، پرورش داده است که پرچم آزادسازی فلسطین را به دوش کشیده اند.

وی بیان کرد: نسلی که امروز در بئرالسبع، الخضیره و تل اربیع عملیات انجام می دهد، پرورش یافته نسلی هستند که در مراحل پیشین با اشغالگران جنگیده و شیوه های مختلف مبارزه را تجربه کرده اند.

عزیز افزود: تشدید عملیات در کرانه باختری، نشانه ای از روحیه انقلابی و جوشش ملی است که ملت فلسطین در مقابل نقشه ها و توطئه های رژیم اشغالگر از خود به نمایش می گذارند.

وی اضافه کرد: فلسطینی های ساکن کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی، بخش اصیل ملت فلسطین هستند که با یک عقل و اندیشه برای نابودی این رژیم موقت مبارزه می کنند.

مسؤول بخش رسانه ای جنبش مجاهدین فلسطین گفت: ملت فلسطین مراحل مختلفی از مبارزه با اشغالگران و متجاوزان را از زمان اشغال توسط انگلیس تاکنون تجربه کرده است؛ در طول این مراحل، شیوه ها و تاکتیک های مختلفی بکار رفته است که در چارچوب یک راهبرد واحد یعنی آزادسازی و بازگشت جای می گیرد.

عزیز بیان کرد: در مرحله کنونی شیوه مبارزه بر مبنای تشدید مقابله با اشغالگران در همه مناطق و حضور ملت فلسطین با تاکتیک های مناسب است و مبارزه بر اساس این تاکتیک ها که به شرایطی که ویژگی های جغرافیایی تحمیل می کند، بستگی دارد و تا زمان رسیدن به هدف نهایی ادامه دارد.

وی افزود: غزه از حوادثی که در سرزمین های اشغالی در جریان است، جدا نیست؛ بلکه رکن اصلی و اساسی در مبارزه با اشغالگران را داراست.

عزیز در پایان گفت که غزه به عنوان هسته و کانون آزادسازی با مقاومت و تجهیزات و مجاهدان خود در کنار مجاهدان دیگر مناطق فلسطین ایستاده است و عملیات سیف القدس(شمشیرقدس) در سال گذشته بهترین شاهد بر این ماجراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha