جشنواره بازی‌های ورزشی هفت شب در فرهنگسرای ولا شهرری برگزار می‌شود

شهرری - ایرنا - جشنواره بازی‌های ورزشی به همت اداره ورزش شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری از ۲۳ تا ۲۹ فروردین از ساعت ۲۱ به مدت هفت شب در فرهنگسرای ولا برگزار می‌شود.  

به گزارش روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری، این برنامه با حضور و هنرنمایی هنرمندان و ورزشکاران از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به مدت هفت شب در فرهنگسرای ولا شهرری برگزار خواهد شد.  

این گزارش می افزاید: این جشنواره شامل برنامه‌های متنوع تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری است که به صورت میدانی برگزار می شود که در آن مسابقات طناب کشی، هفت سنگ، فوتبال دستی و پینگ پنگ و طناب زنی با مشارکت شهروندان و بدون محدودیت سنی اجرا خواهد شد.

همچنین در این جشنواره به مدت هفت شب مراسم و برنامه های فرهنگی هنری، ورزشی و سایر برنامه های شاد و مفرح برگزار خواهد شد.

بزرگداشت شهید آوینی در فرهنگسرای ولاء
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: فرهنگسرای ولا با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران -  شهرری و اداره ارشادشهرستان ری به مناسبت سالگرد سید اهل قلم شهیدآوینی اولین سالگرد را با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و مسوولان شهر ری روزچهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹در این فرهنگسرا  برگزار می‌شود.
این گزارش می افزاید: در این برنامه که با مشارکت دستگاه های ذیربط برگزار می شود برنامه های فرهنگی و مذهبی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.
اجرای سرود، سخنرانی، پلی بک و پذیرایی از جمله برنامه های این بزرگداشت است.
از مهم ترین آثار شهید اهل قلم می توان مقالات سینمایی با نام آیینه جادو ، کتاب آغازی بر یک پایان و فیلم مستند روایت فتح را نام برد، این شهید والا مقام در جمعه بیستم فروردین ۱۳۷۲ در حین تصویر برداری مجموعه روایت فتح در منطقه فکه به شهادت رسید.
هدف از اجرای این برنامه گرامیداشت شهیدآوینی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان با فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به آدرس شهر ری، میدان نماز، فرهنگسرای ولاء مراجعه و یا با شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha