۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۵۷
کد خبر: 84713757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عکاس ایرنا کرمانشاه طلای جشنواره عکس قرقیزستان را از آن خود کرد

کرمانشاه- ایرنا- «بهمن زارعی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه جایزه طلای جشنواره بین‌المللی عکس «نارین قرقیزستان» را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، عکس منتخب بهمن زارعی «خواب» نام دارد که توانست رتبه اول بخش زندگی در جشنواره بین المللی قرقیزستان را بدست بیاورد.

عکاس ایرنا همچنین موفق به کسب ۲ روبان افتخار بخش «سیاه و سفید» این جشنواره با عناوین «نوزاد بستری شده» و «سوفی» شد.

زارعی در چند ماه گذشته با  ۲ اثر با عناوین «آهنگر» و «اسب» هم در بخش «سیاه و سفید» جشنواره «بریستول» انگلستان حضور داشته است.

عکاس ایرنا کرمانشاه طلای جشنواره عکس قرقیزستان را از آن خود کرد

عکس «نوزاد» یکی از عکس های برگزیده جشنواره

این عکاس کرمانشاهی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ هم در جشنواره بین المللی عکس «ماکسیم دیمیتریف» کشور روسیه موفق به کسب سه جایزه در سه بخش شد.

او در نهمین جشنواره بین المللی عکس خیام هم که معتبرترین جشنواره عکس فیاپ(فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) در ایران است، با ۶ عکس به جمع برترین‌ها راه یافته و ممکن است بزودی صاحب جایزه این جشنواره هم بشود.

بهمن زارعی متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان دالاهو، در عمر ۲۰ ساله عکاسی خود جوایز مختلف دیگری از جمله رتبه برتر دهمین ۲ سالانه عکس ایران، روبان فیاپ در جشنواره «سلامت روان»، رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در سال ۱۳۹۴، رتبه اول جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استان های مرزی ایران و عراق در سال ۹۵ و رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه را در کارنامه دارد.

این عکاس کرمانشاهی همچنین در چندین جشنواره به عنوان داور حضور داشته و مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس را به عنوان عکاس ایرنا عکاسی کرده است.

عکاس ایرنا کرمانشاه طلای جشنواره عکس قرقیزستان را از آن خود کرد

«صوفی» یکی دیگر از عکس های برگزیده جشنواره

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha