۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84713809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار پلیس فتا برای کلاهبرداری به نام سازمان های دولتی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - اعلام هشدار پلیس فتای جزیره کیش نسبت به کلاهبرداری از کیشوندان با ترفتند تماس از طرف نهادهای دولتی و استقرار تیم خونگیری انتقال خون استان هرمزگان از جمله اخبار کوتاه این جزیره است.

به گزارش ایرنا، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه اظهار داشت: هیچ سازمان و نهاد رسمی از طریق شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی با شهروندان تماس نمی‌گیرد و به پیامک‌هایی که برای شما ارسال می‌شود دقت کنید .

سرگرد محسن بابایی با بیان اینکه از قبول درخواست تلفنی افراد ناشناس مبنی بر انجام هرگونه عملیات بانکی از جمله انتقال وجه، ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و کد فعالسازی نرم افزارهای بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقه و یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی خودداری شود افزود: شهروندان به خاطر داشته باشند کلاهبرداران همواره از غفلت آنان و با انجام ترفندهای فریبانه سعی می کنند در رده اول اطمینان شما را از واقعی بودن تماس جلب کرده و برای دست یابی به اهداف مجرمانه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در صورت دریافت هر گونه تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی های تلویزیونی و رادیویی، ضمن خودداری از ارائه هر گونه اطلاعات بانکی، سریعا موضوع را به پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  در بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهید.

تیم سیار انتقال خون در کلینیک امام علی کیش مستقر  شد

تیم  سیار  اهدای  خون هرمزگان برای دریافت خون اهدایی ساکنان و گردشگران در کلینیک علی ابن ابیطالب (ع) کیش از  روز دوشنبه تا چهارشنبه مستقر شد.

اهدا کنندگان باید ۱۸ تا ۶۰ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشند و داوطلبان اهدای خون  می توانند در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ وعصراز ساعت ۱۶ الی ۲۱ با همراه داشتن کارت ملی مراجعه کنند.

داوطلبان آقا هر سه ماه یکبار و خانم ها هر چهار ماه یکبار می توانند خون اهدا کنند و باید  با توجه به شرایط کرونایی تمامی پروتکل های بهداشتی خروج از منزل را رعایت کنند.

کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعیت و از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

فعالان حمل آب شرب تانکری در کیش برای دریافت مجوز اقدام کنند

روابط عممی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد:🖊️در راستای ساماندهی حمل و توزیع آب شرب تانکری در جزیره کیش، تمام  فعالان و متقاضیان حقیقی و حقوقی در این زمینه باید ظرف یک ماه از این اطلاعیه نسبت به دریافت پروانه بهره برداری از معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کنند.

گفتنی است پس از پایان زمان یاد شده از ادامه فعالیت شرکت ها و اشخاص حقیقی فاقد پروانه بهره برداری جلوگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha