۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۴:۰۰
کد خبر: 84714384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باوی: مهدوی کیا به تیم امید شخصیت داد/ می‌توانیم به المپیک برسیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: حضور مهدوی کیا در این تیم جدا از این که باعث کمک به همه ما از نظر فنی شد، شخصیت خاصی به تیم داد و امیدوارم بتوانیم با صعود به المپیک پاسخ مناسبی به زحمات او بدهیم.

علیرضا باوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مهدوی کیا سال ها در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است و بی شک تجربیات ارزشمندی دارد که می تواند در مقاطع مختلف به بازیکنان و تیم امید کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: در این مدت مهدوی کیا نظم و انضباط خاصی را در تیم ایجاد کرده، تمریناتی که می دهد باعث شده سطح فنی بازیکنان بالا برود و از سویی تیم شخصیت خاصی پیدا کند که این مساله از نظر روحی و روانی بسیار مهم است.

او به بازی های دوستانه با تیم های لیگ برتری اشاره کرد و افزود: در این هفته و روز پنجشنبه در مرکز ملی فوتبال باید با تیم گل گهر سیرجان بازی کنیم که بی شک برای ما مفید خواهد بود. مهدوی کیا تجربیاتی دارد که آنها را به بازیکنان انتقال می دهد و در این بازی هاست که می توانیم تجارب ارزشمند او را در زمین به اجرا دربیاوریم و به هماهنگی تیمی برسیم.

باوی در واکنش به این موضوع که شرایط بدنی بازیکنان چگونه است، تاکید کرد: با تمریناتی که در دستور کار است همه بازیکنان در فرم ایده آل قرار دارند و مشکلی از این بابت نداریم، این تیم امید حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و امیدوارم با تلاش گروهی بتوانیم سنت شکنی کرده و جواز صعود و حضور در بازی های المپیک را به دست بیاوریم.

بازیکن جوان فولاد در مورد تعامل این باشگاه و تیم امید هم گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین طرفین ایجاد شده و مشکلی از این بابت نیست. من هم به عنوان بازیکن تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و برای تیم امید و باشگاه فولاد مثمر ثمر باشم.  

گفتنی است تیم امید ایران پنجشنبه هفته جاری در مرکز ملی فوتبال و در یک بازی دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

شاگردان مهدوی‌کیا خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، آماده می‌کنند. این مسابقات با دیدار تیم‌های امید ایران و قطر از گروه A و بازی استرالیا و کویت از گروه B، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز و پرونده مرحله گروهی ۱۹ خردادماه بسته خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای گروه A جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۱ خرداد

ایران - قطر، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
ازبکستان - ترکمنستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند

شنبه ۱۴ خرداد

ترکمنستان - ایران، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
قطر - ازبکستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند

سه‌شنبه ۱۷ خرداد

قطر - ترکمنستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه بنیادکار تاشکند
ایران - ازبکستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه مرکزی قارشی

همچنین با پیشنهاد پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و موافقت مهدوی‌کیا، قرار است این تیم در بازی‌های کشورهای اسلامی هم به میدان برود. پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha