شهرداری ملایر و شهید شاملی کازرون به دومین پیروزی دست یافتند

شاهرود - ایرنا - رییس هیات هندبال شاهرود گفت: مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی شهرداری ملایر در برابر کات شاهرود و شهید شاملی کازرون در مقابل یکتا افروز البرز پیگیری شد.

جابر قمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین شب از مرحله نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضورهشت تیم به میزبانی کات شاهرود دنبال شد.

وی با بیان اینکه کات شاهرود در نیمه نخست با نتیجه ۹ به ۱۰ مغلوب شهرداری ملایر شد، اظهار داشت: در خاتمه این دیدار شهرداری ملایر توانست با نتیجه ۲۴ به ۲۲ کات شاهرود را از پیش رو بردارد.

قمی با اشاره به اینکه این دیدار در سالن فجر دانشگاه صنعتی برگزار شد، ابراز داشت: در رقابت دیگر همزمان امشب ۲ تیم شهید شاملی کازرون و یکتا افروز البرز در سالن حجاب به دیدار هم رفتند.

رییس هیات هندبال شاهرود با بیان اینکه نیمه نخست دیدار شهید شاملی کازرون و یکتا افروز البرز با برتری ۱۱ به ۹ تیم استان فارس خاتمه یافت، ادامه داد: در پایان این دیدار شهید شاملی کازرون با نتیجه نزدیک ۲۲ به ۲۱ توانست یکتا افروز البرز را مغلوب کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، افزود: تیم کات شاهرود نماینده استان سمنان با حضور۱۶هندبالیست و سرمربیگری خدیجه قانع به مصاف رقیبان می‌رود.

قمی ادامه داد: دیگر دیدارهای امشب را تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با آتریسا تهران و سنگ آهن بافق با تاسیسات دریایی تهران در ساعت ۲۲:۴۵ برگزار می‌کنند.

به گفته وی، ۱۰ گروه داوری این دوره از رقابت ها را قضاوت می کنند.

هشت تیم کات شاهرود، یکتا افروز البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ملایر، آتریسا تهران، تاسیسات دریایی تهران، شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

این دوره از رقابت ها از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در سالن حجاب و فجر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha