۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84714867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار فوتسالیست مشهدی در جام رمضان پا به توپ شده اند

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84714867
۲ هزار فوتسالیست مشهدی در جام رمضان پا به توپ شده اند

مشهد- ایرنا- مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: دست کم ۲ هزار فوتسالیست زن و مرد مشهدی در قالب حدود ۲۰۰ تیم در رقابتهای فوتسال جام رمضان شرکت کرده اند.

حمید طیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای مردان در قالب ۱۶۰ تیم در پنج گروه ۳۲ تیمی در پنج سالن فوتسال آغاز شده است و هر تیم  حداقل ۱۰ بازیکن دارند.

وی ادامه داد: از هر گروه ۶ تیم به علاوه ۲ تیم برتر اخلاق و در مجموع ۳۲ تیم مرحله بعد را تشکیل می دهند که در سالن شهید بهشتی رقابتهای خود را پیگیری خواهند کرد.

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بانوان مشهدی نیز در قالب ۲۳ تیم رقابتهای خود را در سالن ورزشی مادر و کودک شهرداری پیگیری می کنند.

طیبی افزود: علاوه بر ۱۸۳ تیم یاد شده رقابتهای مستقلی نیز در حال انجام است مانند آنچه در سالن قدس و دیگر مناطق مشهد خارج از رقابتهای زیرنظر هیات فوتبال پیگیری می شود از این رو شمار تیمهای فوتسال فعال در ماه مبارک رمضان از ۲۰۰ تیم فراتر است.

۲ هزار فوتسالیست مشهدی در جام رمضان پا به توپ شده اند

وی اضافه کرد: هم اکنون رقابتهای محبوب و پرطرفدار فوتسال جام رمضان در همه شهرستانهای خراسان رضوی آغاز شده که علت این استقبال گسترده، تعطیلی ۲ ساله این رقابتهای ورزشی محبوب به واسطه محدودیتهای کرونایی بوده است.

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ارائه آمار دقیق تر از کیفیت جام رمضان در استان به پایان ماه مبارک موکول شده است اما براساس گزارش های رسیده رقابتهای فوتسال جام رمضان در شهرستانهای تربت جام، گناباد، تربت حیدریه، نیشابور و حتی شهرستان کم جمعیت جغتای از کمیت و کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار است.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha