۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84715389
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

انبار احتکار کالا در بردسکن کشف شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبر: 84715389
انبار احتکار کالا در بردسکن کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی بردسکن گفت: یک انبار حاوی انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده، به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمود مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی بردسکن پس از دریافت گزارشی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار، با پیگیری موضوع  به صورت ویژه  پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی بازرس اداره جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی، یک تن و ۵۸۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم شکر و ۱۹۲ کیلوگرم رب گوجه فرنگی کشف شده است.

 سرهنگ مختاری با بیان‌اینکه کالاهای کشف شده به صورت غیرمجاز احتکار شده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
 فرمانده انتظامی  بردسکن با اشاره به معرفی یک متهم در این زمینه به مراجع قضایی از شهروندان خواست،  هرگونه اطلاعات مبنی بر احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha