۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 84716256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ شرور در شهرری دستگیر شدند

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 84716256
۴ شرور در شهرری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار شرور که با درگیری نظم عمومی جامعه را برهم زده بودند خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس شهرستان ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنحجشنبه گفت: با دریافت خبر درگیری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ایجاد رعب و وحشت در محدوده کلانتری شهرری بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری به نشانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: متهمان با استفاده از سلاح سرد قدرت‌نمایی می‌کردند که توسط عوامل پلیس خلع سلاح و به کلانتری منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده، متهمان علت نزاع و درگیری را اختلافات قبلی اعلام کردند و  هر چهار شرور پس از پایان تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

جلیلیان افزود: شهرستان ری جای اوباش نیست و هر شخص یا اشخاصی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مخاطره بیندازند پلیس ری با سرعت و قدرت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

بازداشت ۲ سارق انباری منازل

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق انباری ساختمان‌های مسکونی هنگام خروج از ساختمان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری منازل در محدوده سیزده آبان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری سیزده آبان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری با رصدهای میدانی و تحقیقات پلیسی تردد خودروها را تحت کنترل و گشت زنی‌های هدفمند را افزایش دادند، اضافه کرد: ماموران انتظامی سارقان را حین خروج ازیک آپارتمان به همراه تعدادی از وسایل و لوازم دیدند و بلافاصله در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند؛ در بررسی اولیه مشخص شد کلیه اموال مکشوفه متعلق به مالک آپارتمان در همان ساختمان است.

جلیلیان یادآور شد: متهمان به سه فقره سرقت مشابه دیگر اقرار کردند و در پی جویی‌های انتظامی هر سه مال‌باخته شناسای و با تکمیل پرونده، متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha