۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84718003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهار شعله های ۸۲۴ حریق و چند خبر دیگر از شهرداری سنندج

سنندج- ایرنا- مهار شعله های ۸۲۴ حریق توسط آتش‌نشانان در سال گذشته، انجام چهار انتصاب جدید در شهرداری و پاکسازی سایت دفن زباله چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج است.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته آتش نشانان این سازمان در راستای امداد رسانی به شهروندان در مواقع بروز حوادث تعداد یک هزار و ۷۸۸ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را انجام دادند.

سهیل فضل وزیری افزود: از این تعداد عملیات انجام شده در سال گذشته ۸۲۴ عملیات مربوط به اطفای حریق و ۹۶۴ عملیات نیزمربوط به امداد و نجات بوده است.

وی افزود: بدلیل  حوادث رخ داده در سال گذشته ۱۳۴ شهروند سنندجی مصدوم و ۲۶ نفر هم دراین حوادث جان خود را از دست دادند.

چهار انتصاب جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج در احکامی جداگانه ای سرپرست سازمان  ساماندهی مشاغل  شهری و فرآورده های کشاورزی ، سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، سرپرست شهرداری منطقه یک و سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر را منصوب کرد.

سید انور رشیدی در این احکام، کمال عزیری را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک و مرتضی سنندجی را به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی منصوب کرد.

وی همچنین آرش عنبری را به سمت سرپرست سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات ( فا وا ) داریوش ورمزیار را به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر منصوب کرد.

جمع آوری و پاکسازی سایت دفن زباله سنندج

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اظهار داشت: روزانه ۳۸۰ تن زباله توسط پاکبانان از سطح شهر و نواحی منفصل شهری جمع آوری و به سایت دفن زباله انتقال داده می شود.

شکور صلواتی با بیان اینکه پس از انتقال زباله‌ها  به سایت دفن هر روز تمام  زباله‌های سطح شهر با خاک پوشانده می‌شود، گفت: هفته گذشته وزش شدید باد باعث شد که نایلون خالی زباله در زمین‌های اطراف سایت پراکنده شود .

وی اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و با تلاش ۹۰ نفر از پاکبان‌های خدوم وزحمتکش  تمام نایلون‌های زباله‌های پراکنده شده در زمین های اطراف سایت دفن زباله جمع آوری و تنظیف شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری سنندج اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha