۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84718152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: واکسن کرونای کودکان جدی گرفته شود

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از مردم استان خواست: بحث واکسیناسیون کودکان بر علیه کرونا را جدی بگیرند و به توصیه های دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه توجه کنند.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: برخی از شهرستان ها از نظر آمار واکسیناسیون دُز سوم آمار مناسبی ندارند که نیاز است پیگیری در این زمینه صورت گیرد.

وی با تاکید بر تداوم  بحث واکسیناسیون دُز سوم، افزود: بر اساس آمار موجود، تزریق واکسن در پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین مرگ و میر افراد مبتلا بسیار موثر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین با انتقاد از عدم نصب تهویه هوا توسط برخی بانک ها گفت: با توجه به اینکه قبلا در این خصوص مصوبه داشته ایم باید بررسی شود که کدام بانک ها انجام نداده و در جلسه آینده لیست بانک ها ارایه شود.

حسنی از دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست: بررسی کند چرا این مصوبه انجام نشده است.

 تاکید بر رعایت پروتکل های کرونایی در شب های قدر

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن شب های قدر، راهپیمایی روز قدس و عید فطر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مکانهای برگزاری این آیین ها تاکید کرد.

حسنی اظهار داشت: در شهرهای نارنجی و قرمز باید محدودیت ها تشدید شود.

وی همچنین در خصوص درخواست ارشاد اسلامی استان برای برگزاری کنسرت نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام بررسی و الزامات آن را اعلام کند.

وی، تزریق واکسن و همراه داشتن کارت واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه ها و رعایت فاصله اجتماعی با ظرفیت ۵۰ درصد سالن را از جمله این الزامات برای برگزاری کنسرت برشمرد.

حسنی همچنین در خصوص سگ های ولگرد نیز یادآور شد: قرار است شهرداری مرکز استان و سایر شهرداری‌های پای کار بیایند و معضل سگ های ولگرد را برطرف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha