نشست محمود عباس با سازمان آزادی بخش فلسطین به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع رسانی فلسطین از به تعویق افتادن نشست «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگران و رهبر سازمان آزادی بخش فلسطین با اعضای این سازمان خبر داد که قرار بود با توجه به تحولات کنونی فلسطین و تداوم تجاوزگری صهیونیستها علیه مسجد الاقصی و شهروندان فلسطینی برگزار شود.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین دقایقی پیش در توئیتی به نقل از منابع رسانه‌ای اعلام کرد که این نشست که قرار بود امروز یکشنبه در شهر در رام الله برگزار شود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

«عزام آل احمد» از رهبران جنبش فتح درباره علت به تعویق افتادن نشست گفت: علت این تعویق تعهدات و اولویت‌های محمود عباس است.

کرانه باختری در هفته‌های اخیر شاهد حملات و تجاوزگری فزاینده‌ رژیم صهیونیستی بوده است و تنها از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون ۱۸ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه با یورش به صحن مسجدالاقصی در دومین جمعه ماه مبارک رمضان و درگیری با نمازگزاران فلسطینی، حدود ۲۰۰ نفر را زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر را بازداشت کرد.

پیشتر، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس‌های تلفنی و ارسال پیام به تعدادی از رهبران سیاسی و دینی جهان و سازمان های بین المللی، از جمله پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‎های جهان، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و شارل میشل رئیس کمیسیون اروپا و رئیس اتحادیه آفریقا خواستار پایبند کردن رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی و توقف تجاوزگری این رژیم علیه ملت فلسطین شد.

محمود عباس در این تماس‌ها به یورش روز جمعه صهیونیست ها به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس و حملات نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha