۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84719662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان جشنواره رضوی خلخال تجلیل شدند

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84719662
برگزیدگان جشنواره رضوی خلخال تجلیل شدند

اردبیل _ ایرنا _ اختتامیه جشنواره رضوی خلخال با تجلیل از ۳۶ نفر از نفرات برگزیده این جشنواره کشوری و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله تواشیح و مولودی‌خوانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مدیر کتابخانه‌های عمومی خلخال در این آئین که در حسینیه شهدای گمنام این شهر برگزار شد ، گفت: در جشنواره رضوی ۳۶ نفر از کتابخوانان این شهرستان به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره کشوری انتخاب و معرفی شدند.

مریم محمدی افزود: در این جشنواره ۲ هزار و ۲۲۸ کتابخوان از خلخال شرکت کردند.

افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی در رده‌های سنی کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش فردی و خانوادگی برگزار شد که از مجموع ۳۱۳ نفر برگزیده استان اردبیل ۳۶ نفر خلخالی هستند.

وی اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوانی، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش "برای امام زمان ، داستان کوتاه (داستانک)، دل نوشته و متن ادبی، قصه‌گویی، تولید آثار هنری، حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر (ویژه ناشران) و رشته مروجان فرهنگ رضوی (ویژه کتابداران) برگزار شد.

محمدی از افزایش ۲۸ درصدی شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره در مقایسه با جشنواره سال قبل خبرداد و گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان در رده سنی کودکان و نوجوانان هستند.

وی بیان کرد: استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف مردم از این جشنواره شد، طوری که تعدادی از شرکت‌کنندگان را محکومان ندامتگاه خلخال تشکیل می‌دهند.

در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره رضوی که در حسینیه شهدای گمنام این شهر برگزار شد، برنامه‌های مختلفی از جمله تواشیح و مولودی‌خوانی اجرا و علاوه بر تجلیل از نفرات برگزیده جشنواره از ۱۰ کتابخوان نیازمند مالی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تجلیل شد.

در یازدهمین دوره از جشنواره امسال کتابخوانی رضوی ۲۸ هزار و ۴۵۹ نفر از استان اردبیل شرکت کردند که ۲ نفر از این استان به عنوان برگزیده کشوری در بخش کودکان و بزرگسالان انتخاب شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha