حذف استعلام‌های سنتی موجب افزایش اطمینان در صحت پاسخگویی به مردم می‌شود

تهران- ایرنا -معاون رییس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حذف استعلام‌های سنتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان باعث افزایش اطمینان در صحت فرایند پاسخگویی به مردم می‌شود.  

به گزارش ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی در نشست مشترکی که با حضور مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با محوریت شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد به تسهیل در ارتباطات الکترونیکی سازمان بورس و اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تاکید کرد.  
بابایی تشکیل کارگروه های مشترک فناوری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار را برای دستیابی به نقاط مشترک در راستای انعقاد تفاهم نامه ضروری دانست.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارداشت: به زودی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار منعقد می‌شود.  

در ادامه مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر ضرورت تسریع در ثبت تغییر و تحولات نهادهای مالی و ثبت افزایش سرمایه سهامداران گفت: با تسریع در این امور شاهد کاهش تبعات مالی برای صاحبان شرکت ها هستیم.  
مهدی اقبال معاون امور اسناد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در بازه زمانی معین بیش از ۲۰۰ هزار استعلام به صورت سنتی از حوزه بورس و اوراق بهادار به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واصل شده افزود: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در جهت الکترونیکی کردن این استعلامات کمک شایانی به حل مشکلات مردم می شود.  
ستار هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان گفت: این سازمان آمادگی لازم و کامل را در هوشمندسازی استعلامات دارد.  
در این نشست مقرر شد در اسرع وقت کارگروه‌های مشترک در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه  بین دو دستگاه تشکیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha